دسترسی سریع

اخبار استان

برگزاری جلسه هماهنگی با شرکتهای بازرسی کالا

به گزارش روابط عمومی:

مدیر کل استاندارد استان اصفهان در جلسه هماهنگی با مدیران عامل شرکتهای بازرسی کالا گفت:

اصفهان بعنوان یک استان صنعتی در کشور مطرح است و واحدهای تولیدی قابل توجهی در آن فعالیت دارند، لذا می بایست  از تمام ظرفیتها و امکانات استفاده کرد تا بتوان خدمات مناسب، مطلوب و سریع به ارباب رجوع بویژه تولید کنندگان ارائه نمود.

  محمود فرمانیدر ادامه بیان داشت:

شرکتهای بازرسی بعنوان بازوی اجرایی نقش مهمی در انجام بازرسی ، نمونه برداری و نظارت بر  از واحدهای تولیدی داشته و می بایست طبق برنامه های ابلاغی و هماهنگ با سیاستهای نظارتی این اداره کل فعالیت نمایند .

دبیر شورای استاندارد استان تصریح کرد:

از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 9397 بازرسی ، 10926 مورد نمونه برداری و آزمون از واحدهای تحت پوشش توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است که از این تعداد 1300 مورد از بازرسیها مربوط به زمینهای بازی و شهربازیها می باشد. .

وی همچنین به نامگذاری سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری- مد ظله  اشاره کرد و افزود: در نه ماهه سال99 در حدود588 مورد اظهارنامه وارداتی و 892 مورد اظهارنامه صادراتی  توسط آزمایشگاه استاندارد مستقر در گمرک اصفهان مورد بررسی قرار گرفت .

محمود فرمانی اذعان داشت:

از ابتدای فروردین ماه تاپایان آذرماه، بیش از304 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد  اجباری و 23 فقره پروانه استاندارد تشویقی  توسط این اداره کل صادر شده است.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان  در پایان گفت:مردم وقتی متقاضی کالای استاندارد داخلی باشند ، مهمترین نقش رادر افزایش سطح کیفی محصولات دارند و  بنده امیدوارم  تقاضای کالای استاندارد ایرانی در سطح جامعه به مطالبه عمومی تبدیل شود