دسترسی سریع

مدیر کل استاندارد استان اصفهان با امام جمعه شهر بهارستان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی:در این نشست صمیمانه که با حضور مدیر کل، معاونین و برخی از مسئولین اداره کل استاندارد استان اصفهان در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید محمود فرمانی با تشریح عملکرد این اداره کل  به ضرورت توجه به موضوع استاندارد در سطح جامعه پرداخت.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم مبنی بر اینکه هرگاه یکی از شما  عملی را انجام میدهد خداوند تعالی دوست دارد بصورت متقن و درست باشد افزود: بزرگان دینی ما هم از لحاظ رفتاری  و اخلاقی و هم از لحاظ عمل بر روی صحیح انجام دادن کارها تاکید داشتند و استاندارد نیز چیزی جزاین مطلب  نیست .

دبیرشورای  استاندارد استان اصفهان گفت: وظایف ذاتی سازمان ملی استاندارد ایران در راستای رعایت حق الناس  بوده ودر خدمت سلامت و ایمنی مردم است و بطور مثال  یکی از ارکان مهم  این سازمان ، دفتراندازه شناسی و اوزان و مقیاسهاست که یکی از فعالیتهای مهم آن کنترل ترازو ها و وسائل سنجش جهت جلوگیری از کم فروشی است.

ایشان اظهار داشت : شرکت های آزمون تائید صلاحیت شده  این اداره کل  در سال گذشته  و در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده دوازده هزار ترازو را  آزمون دوره ای نموده اند که این آمار قابل توجهی بوده است.

 ایشان در ادامه به اهمیت فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف اشاره کرد و گفت :اداره  آموزش و ترویج  این اداره کل  در راستای ارتقاء فرهنگ استاندارد، برنامه های متنوعی را  بخصوص درسطح  مدارس و مهد کودکها  اجرا نموده ، که با توجه به اثرات آن همچنان این کار ادامه دارد.

درادامه محمود فرمانی  از حجت الاسلام  و المسلمین رجایی پور خواست تا با توجه به حضور چشمگیر مردم،  از ظرفیت نماز جمعه شهر بهارستان  در راستای اطلاع رسانی و حساس نمودن مردم به موضوع استاندارد استفاده شود.

 در پایان امام جمعه شهر بهارستان ضمن خوش آمد گویی و تشکر از فعالیتهای مدیریت و کارکنان  این اداره کل  گفت: استاندارد دراین شهر منشاء خیر و برکت برای مردم بوده و دفتر امام جمعه  آماده همکاری و تعامل با تمام دستگاههای اجرایی میباشد.