دسترسی سریع

اخبار استان

مدیر کل استاندارد:

لزوم توجه به بکارگیری مصالح ساختمانی استاندارد در اصفهان

محمود فرمانی مدیر کل استاندارد استان اصفهان در جلسه ای که با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان و نمایندگانی از سازمان نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی، آتش نشانی، دفتر فنی استانداری و ... در محل اداره کل استاندارد اصفهان برگزار گردید بر لزوم نظارت بیشتر سازمان نظام مهندسی و دیگر دستگاه ها در اجرای آئین نامه نظارت بر استاندارد های اجباری در مراحل تولید، توزیع و مصرف مصالح ساختمانی مصوب هیئت وزیران مورخ 23/12/1384 تاکید نمود.
دبیر شورای استاندارد اصفهان در ادامه تصریح کرد عدم استفاده از مصالح ساختمانی غیر استاندارد در پروژه های ساختمانی می تواند بازار را برای تولید کنندگان غیر مجاز و زیرزمینی این محصولات نا امن و پر هزینه نماید.
در این جلسه شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز بر اجرای آئین نامه مذکور توسط سازمان نظام مهندسی تاکید نمود و از همه دستگاه های متولی خواست تا گزارش عملکرد و پیشنهادات خود را در راستای اجرای هرچه بهتر این آئین نامه به استاندارد ارائه نمایند.
شایان ذکر است رعایت استاندارد و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد می تواند مخاطرات احتمالی را در حوادث از جمله زلزله کاهش داده و بر عمر مفید ساختمان ها و صیانت از منابع طبیعی بیافزاید.