دسترسی سریع

بازدید مدیر کل استاندارد اصفهان از نمایندگی استاندارد گلپایگان

محمود فرمانی در بازدید از نمایندگی استاندارد گلپایگان گفت: تسریع در ارائه خدمات به تولید کننده با کیفیت در دستور کار اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی:

مدیرکل استاندارد استان در حاشیه بازدید از نمایندگی استاندارد گلپایگان گفت برای تسریع و تسهیل در امور مربوط به استاندارد سازی و در راستای تکریم ارباب رجوع باید نمایندگی و ادارات استاندارد سطح استان تقویت شود و امکانات لازم در اختیار آنها قرار بگیرد.

 محمود فرمانی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان اصفهان یک اداره و یک نمایندگی استاندارد در شهرستان‌های کاشان و گلپایگان مشغول به فعالیت هستند اذعان داشت:

 با توجه به تعداد و تنوع صنایع فعال در استان اصفهان ، و عدم تناسب تعداد پرسنل و امکانات با حجم فعالیتها نیاز است  تا مسئولین ستادی  و استانی حمایت ویژه ای را در خصوص مرتفع نمودن این مشکلات انجام دهند تا بتوانیم به تولیدکنندگان  خدمات بهتری را با زمان کمتر ارائه نماییم.

 در این بازدید دبیرشورای استاندارد استان اظهار داشت : در پنج ماهه ابتدای سال جاری تعداد 2977 بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی سطح استان انجام شده است که طبق برنامه ریزی انجام شده این میزان تا پایان سال 1400به عدد 7500  مورد خواهد رسید.

در ادامه مدیر کل استاندارد استان ضمن نشست صمیمانه با کارکنان استاندارد گلپایگان  ، ازخط تولید واحد فراز باتری بازدید بعمل آورد.