social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه1402/11/10

11:30:2

296

برگزاری میز خدمت جهادی در منطقه صنعتی جی توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، در راستای ارتباط مستقیم با صنعتگران استان، میز خدمت جهادی در محل تالار هیات مدیره شهرک صنعتی جی اصفهان برگزار شد.
در این نشست صمیمانه که با حضور فرماندار اصفهان، سرپرست و مسئولان اداره کل استاندارد استان تشکیل گردید، مدیران عامل  واحدهای تولیدی و صنعتی از نزدیک  مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیت خود را با مسئولین این اداره کل مطرح کردند و راهنمایی و پاسخ  لازم را دریافت نمودند.
مهدی هادی با اعلام این خبر اظهار داشت:
در راستای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام  مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است و با توجه به تاکید ریاست محترم سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر تسهیل در امر تولید با کیفیت همراه با نظارت عالیه، مسئولین این اداره کل در مناطق مختلف صنعتی استان حضور می‌یابند و از نزدیک با مدیران واحدهای صنعتی دیدار می‌کنند تا در چارچوب قوانین مشکلات این حوزه را رفع نمایند.
در پایان سرپرست اداره کل استاندارد استان تصریح کرد:  تولید کنندگان و صنعتگران بعنوان سرداران عرصه جهاد اقتصادی نقش بسیار مهمی در رونق و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا می کنند. این اداره کل آمادگی دارد برای تسهیل در امر تولید، از تمام ظرفیتهای قانونی خود استفاده نماید.

 

تصاویر