social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1402/10/25

10:46:1

204

برگزاری نشست تخصصی کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی با سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و تجهیزات وابسته استان اصفهان و در راستای تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات واحدهای تولیدی صنایع غذایی استان، نشست تخصصی با حضور جناب آقای دکتر ابراهیمی سرپرست دفتر تخصصی امور بین‌الملل و حلال سازمان ملی استاندارد، سرپرست اداره کل استاندارد استان، معاونت غذا و دارو و اعضای کمیسیون صنایع غذائی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار گردید.
مهدی هادی در این جلسه اظهار داشت: اصفهان به‌عنوان یکی از استان‌های صنعتی و پیشتاز در زمینه تولید مواد غذایی می‌باشد. لذا رفع مشکلات این  واحدها کمک بزرگی به این صنعت در سطح کشور می‌کند.
سرپرست اداره کل استاندارد استان تاکید کرد: تغییر نشانه گذاری‌ها بر روی محصولات با توجه به قوانین و مقررات موجود الزامی بوده و برای انتخاب واحدهای تولیدی نمونه نیز دستورالعمل مربوطه به روز رسانی شده که واحدهای متقاضی می‌بایست ضمن رعایت نکات لازم و طی کامل مراحل مربوطه در این فرایند شرکت نمایند.
وی اظهار داشت: با توجه به همگرایی که در مدیران دولت خدمتگزار برای تسهیل در امر تولید با کیفیت و بهبودسطح خدمت رسانی به صنعت وجود دارد، بسیاری از این مشکلات می‌تواند از طریق تعامل و ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی استان حل و فصل شود.
دبیر شورای استاندارد استان به اقدامات انجام شده در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، نگاه امیدوارانه به آینده، مدیریت جهادی و تلاش هوشمندانه می‌توان بر  مشکلات فائق آمد و شاهد رشد و رونق در همه حوزه‌های صنعت و تولید بود.
دکتر ابراهیمی ضمن مفید و موثر بودن این نشست اظهار داشت: درجه بندی نشان استاندارد و نیز بازنگری در آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود در دستور کار سازمان ملی استاندارد بوده و مسئولین دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از بخشی نگری و نگاه جزیره‌ای به مسائل پرهیز نمایند.
در این نشست دبیر کمیسیون صنایع غذائی استان و اعضا به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که پاسخ‌های مربوطه لازم به آنها داده شد. همچنین در این جلسه، از زحمات یکساله جناب آقای دکتر مالکی سرپرست قبلی اداره کل تجلیل و با تقدیم لوح تقدیر و یادبود از ایشان قدردانی بعمل آمد.