social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1402/10/13

10:27:0

183

بررسی 38 پرونده در کمیته علائم استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، مهدی هادی سرپرست اداره کل از بررسی 38 پرونده در کمیته علائم این استان خبر داد. در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف از جمله برق، الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی، ساختمانی و معدنی، شیمیایی، نساجی و چرم، غذایی، بهداشتی و آرایشی، نساجی و چرم، و همچنین حلال بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.
هادی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت امام خمینی و نیز گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اصفهان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقاء کیفیت محصولات تولید شده براساس معیار‌های اعلامی سازمان ملی استاندارد در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد است.
هادی اظهار داشت: در سال مزین به نام «مهار تورم و رشد تولید» این اداره کل با تمام توان در راستای تحقق اهداف سازمانی گام برداشته و جهت حفظ و ارتقاء محصولات با کیفیت، پرونده واحدهای تولیدی متقاضی پروانه استاندارد را در کمترین زمان ممکن بررسی و اقدامات قانونی لازم را تا صدور پروانه انجام خواهد داد.