social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1403/2/20

08:47:1

138

اعلام شرایط انتخاب مدیران کنترل کیفیت نمونه استانی و کشوری سال 1403- 1402 (استان اصفهان)

با سلام و احترام؛
     به اطلاع متقاضیان شرکت در فرآیند انتخاب مدیران کنترل کیفیت نمونه می رساند با توجه به تجدید نظر "دستورالعمل انتخاب مدیران کنترل کیفیت نمونه ( استانی و کشوری ) به شماره مدرك 251/143/د تاریخ تجدید نظر 1402/09/13" و در راستای اجرای سالیانه دستورالعمل فوق، مدیر کنترل کیفیت متقاضی آن واحد/ کارگاه تولیدی/ خدماتی می تواند با در نظر گرفتن تمامی نکات به شرح ذیل نسبت به تکمیل مدارك و مستندات لازم اقدام و حداکثر تا 31 خرداد سال جاری به واحد آموزش و تائید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت این اداره کل (سرکار خانم عدالتی) تحویل نمایند.
لازم به ذکر است ارائه کلیه مدارك و مستندات الزامی بوده و این اداره کل در قبال دریافت و بررسی مدارك ناقص و مدارکی که پس از مهلت مقرر ارائه می گردد پاسخگو نمی باشد.

1 فقط آن دسته از مدیران کنترل کیفیت می‌توانند در این فرآیند شرکت نمایند که کلیه مفاد مندرج در "شرایط ورود به فرآیند انتخاب مدیران کنترل کیفیت نمونه استانی و ملی" ( مطابق فایل پیوست ) برای آنان قابل اجرا باشد.
 2 مدیران کنترل کیفیت در صورت دارا بودن شرایط مذکور، باید نسبت به تکمیل فرم "کاربرگ ارزیابی مدیران کنترل کیفیت نمونه به شماره مدرک 1-251/143/ک" مطابق با "راهنمای تکمیل کاربرگ ارزیابی به شماره مدرک 2-251/143/ک" اقدام نماید.

 3 تمامی سوابق، مستندات و مدارك ارائه شده باید مربوط به سال ارزیابی باشد و مدارك خارج از این محدوده زمانی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. (منظور از سال ارزیابی از اول تیرماه سال 1402 تا 31 خرداد ماه سال جاری است.)
4 فرم "کاربرگ ارزیابی مدیران کنترل کیفیت نمونه" ترجیحا به صورت تایپ شده و خوانا ( بدون استفاده از مداد ) تکمیل و در انتهای فرم باید توسط مدیر کنترل کیفیت امضا شود.
5 کلیه مدارك و مستندات باید به صورت اسکن شده از اصل مدارك به صورت خوانا و بدون خدشه (ترجیحا اسکن رنگی)، به ترتیب در پوشه های دسته بندی و تفکیک شده طبق بندهای فرم کاربرگ ارزیابی مدیران کنترل کیفیت نمونه، در قالب یک CD یا DV ) طبق حجم مستندات ) بر اساس دستورالعمل فوق تهیه و به همراه نامه مکتوب توسط مدیرعامل به این اداره کل ارائه شود.

 شایان ذکر است فرم "کاربرگ ارزیابی مدیران کنترل کیفیت نمونه" و "راهنمای تکمیل کاربرگ ارزیابی" را باید از طریق سایت اداره کل استاندارد استان اصفهان مطابق آدرس "www.isfahan.inso.gov.ir": میز خدمت الکترونیکی - دانلود فرم‌ها و مدارك مورد نیاز - واحد آموزش و تدوین استاندارد - فرم‌های بخش آموزش و تائید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت - "مدیران کنترل کیفیت نمونه" دریافت نمائید.