دسترسی سریع

اخبار استان

رییس سازمان ملی استاندارد ایران از شرکت شیر پگاه بازدید کرد

رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه از خطوط تولید شرکت صنایع شیر پاستوریزه پگاه اصفهان بازدید کردند.
نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این بازدید، ضمن ابراز تاسف از اتفاقات رخ داده اخیر که باعث آسیب و ضرر و زیان به صنعت لبنیات شده، از شرکت های لبنی به خاطر تلاش برای افزایش سطح کیفی محصولات متنوع لبنی قدردانی کرد.
 وی توجه به استاندارد را در تولید ضروری دانست و آگاهی مصرف کنندگان به حقوق خود را فرصتی برای واحدهای نمونه بر شمرد.
پیروزبخت، با اشاره به تصویب بسته حمایتی شرکتهای تولیدی در راستای توسعه کیفیت محصولات در شورای عالی استاندارد گفت: تعهد شرکت های تولیدی به استقرار استاندارد با هدف پیشبرد اهداف سازمان و سلامت مصرف کنندگان ضروری است.
در این بازدید، مدیرعامل شرکت پگاه اصفهان، گزارشی از وضعیت فعلی دریافت شیر، نیروی انسانی شاغل و بازارهای داخلی شرکت ارائه کرد و یادآور شد: شرکت پگاه اصفهان دو سال پیاپی ( ۹۷_۹۶) به عنوان واحد ملی نمونه استاندارد انتخاب شد.
 کاشانی زاده، توجه به کیفیت را یکی از مهمترین اصول اجرایی این واحد صنعتی دانست و اظهار داشت: توسعه صنعت و حضور موثر در بازار داخلی و بین المللی بدون رعایت استاندارد ممکن نیست.
وی، به جهت همکاریها و حمایتهایی که ازصنعت لبنیات بعمل می آید از ریاست محترم سازمان و مدیر کل استاندارد استان اصفهان ا قدردانی کرد.
در این مراسم، مسئولان لبنی خواستار تجدید نظر در صدور مجوز استاندارد خامه فله به عنوان ماده اولیه شرکت های تولیدی ، همکاری در صدور نشان حلال بر همه محصولات صادراتی وتسریع در فرآیند تدوین استاندارد برای محصولات جدید با توجه به نیاز بازار شدند.