دسترسی سریع

استاندارد حلال، صنعت گردشگری را رونق می بخشد

 رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه در سفر یک روزه خود به استان اصفهان، با استاندار این استان دیدار و گفت و گو کردند.
نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار بر هماهنگی و همکاری سایر دستگاهها نسبت به موضوع استاندارد در قالب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد تاکید کرد و افزود: اجرای استاندارد حلال و نظارت بر آن، یکی از وظایفی است که در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد بر عهده سازمان گذاشته است.
وی با اشاره به موقعیت استان اصفهان و گستره گردشگری در استان گفت: اهمیت موضوع استاندارد حلال به ویژه گردشگری حلال در استان اصفهان به عنوان یکی از قطب های گردشگری دوچندان است.
عباس رضایی، استاندار اصفهان در این دیدار، با بیان اینکه رعایت استاندارد، رونق اقتصادی را به همراه دارد گفت: توجه به استاندارد گردشگری و رونق این صنعت، درآمدزایی و توسعه اقتصادی را به همراه دارد.
وی با اشاره به ایجاد مراکز  بوم گردی و ساخت هتل های سنتی افزود: اشتغالزایی و کسب درآمد با تقویت صنعت گردشگری حاصل می شود که دراین عرصه نیازمند ایفای نقش فعال استاندارد هستیم.
استاندار اصفهان رعایت استاندارد را برای سلامت جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: سلامت مردم باید با رعایت استاندارد تضمین شود و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.