دسترسی سریع

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان:

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  با حضور دوتن از همرزمان ایشان  و فرماندهان مدافعان حرم در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه آقای شفیعی ضمن اشاره به  این جنایت بزرگ  توسط دولت خبیث آمریکا اذعان داشت خون این شهید باعث اتحاد ملت ایران شد و همه با شنیدن این خبر عزادار شدند.

مدیرکل استاندارد استاندارد استان اصفهان اظهار داشت: رمز ماندگاری ،آقای سلیمانی، اخلاص و افتادگی ایشان در رفتار و عمل و رهایی از قید مسائل دنیایی بود و همین خصوصیت باعث شد تا علاقمندان زیادی در سرتاسر جهان داشته باشد.

در ادامه آقای موسایی از فرماندهان مدافع حرم  و همرزم شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از ایشان پرداخت و  گفت: مهمترین خصوصیت این فرمانده دلاور در میدان رزم، جنگیدن در خط مقدم و در کنار نیروهای خود بود .

وی خستگی ناپذیری این  رزمنده و فرمانده قهرمان را ستودنی توصیف کرد واظهار داشت هر کجا و در هرصحنه ای چه داخلی و چه خارجی که نیازی به ایشان بود بدون  ادعا و بی درنگ حضور می یافت.

در پایان همه مسئولین و کارکنان اداره کل ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای شهیدان انقلاب اسلامی ایران برای شادی روح آن شهید والا مقام فاتحه خواندند .