دسترسی سریع

دومین نشست هم اندیشی مراکز آموزشی همکار اداره کل استاندارد استان اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی: در راستای اجرای سیاستهای آموزشی دومین نشست هم اندیشی مراکز آموزشی همکار اداره کل استاندارد استان اصفهان به میزبانی گروه صنعتی گیتی پسند اصفهان برگزار گردید.
در این نشست صمیمانه که باحضور معاون استاندارد سازی و آموزش ، رئیس اداره آموزش و ترویج  و مدیران و رابطین مراکز آموزشی همکار برگزار شد، در خصوص بهبود ارائه خدمات آموزشی به ذی نفعان بحث و تبادل نظر گردید.
در ابتدای این جلسه مجتبی مستاجران اظهار داشت: یکی از راه های افزایش کیفیت محصولات ارتقاء سطح دانش و آگاهی مدیران کنترل کیفیت و ذی نفعان عرصه استاندارد سازی می باشد و مراکز آموزشی همکار در این زمینه می توانند نقش بسیار مهمی را ایفا نمایند.
معاون استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد استان اصفهان با تاکید بر کاربردی بودن آموزش برای فراگیران  از مدیران مراکز آموزشی خواست  تا با نیاز سنجی صحیح در حوزه صنعت و کیفیت تقویم آموزشی مراکز خود را تهیه و اجرا نمایند.
مجتبی مستاجران تصریح کرد: این نشست های دوره ای با هدف هماهنگی بیشتر ، اجرای سیاستهای آموزشی این اداره کل ، بررسی پیشنهادات و رفع مشکلات  و همچنین آشنایی مراکز آموزشی همکار با  ظرفیت ها و توانمندیهای یکدیگر برگزار می شود.
در ادامه جلسه مدیران و رابطین مراکز آموزشی همکار پیشنهادات خود را در خصوص بهبود ارائه خدمات و رفع مشکلات حوزه آموزش در سطح استان مطرح نمودند وپاسخ خود را از مسئولین ذی ربط دریافت کردند.
در پایان این نشست در راستای ترویج فرهنگ کالای استاندارد و آشنایی با فرآیند تولید کالای مشمول اجرای استاندارد اجباری،  از خطوط تولیدی دو واحد تولیدی اصفهان چالاک و آذین لوله بازدید بعمل آمد تا از نزدیک با فرآیند تولید لوله و اتصالات و شیرآلات صنعتی آشنا شوند.