دسترسی سریع

به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد

دیدار مدیر کل استاندارد استان اصفهان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان

به مناسبت هفته استاندارد مدیرکل استاندارد استان همراه معاونین و مدیران اداره کل  با حضور در صداوسیمای مرکز اصفهان با آقای عبدالحسینی مدیرکل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی

مدیرکل استاندارد استان در این دیدار با تقدیر از توجه صدا و سیما به مقوله حساس استاندارد اظهار کرد: اداره کل استاندارد خود را مکلف می‌داند که برای تحقق اهداف در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، حمایت خود را از واحدهای تولیدی در راستای اخذ نشان استاندارد و تولید با کیفیت بالا بیش از هر زمان دیگری تداوم بخشد.

مدیرکل استاندارد افزود: سلامت آحاد جامعه، خط قرمز استاندارد است و در این خصوص با هیچکس تعارف نداریم، ضمن اینکه وظیفه خود می‌دانیم در کنار کسانی که برخلاف تمامی مشکلات موجود در خط مقدم تولید و خدمت صادقانه ایستاده‌اند، بایستیم و هرآنچه در توان داریم بکار ببندیم.

آقای عبدالحسینی نیز  در این دیداربا اشاره به نقش و اهمیت ویژه کالاهای استاندارد در زندگی روزمره مردم گفت: فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه می تواند آگاهی مردم را نسبت به این مقوله افزایش داده و در نهایت با تبدیل این آگاهی به مطالبه ی عمومی منجر به ارتقا کیفیت کالا و خدمات در جامعه شود.

مدیرکل مرکزاصفهان با تاکید بر استاندارد سازی تمام کالاهای مصرفی مردم افزود: فعالیت ها و اقدامات اداره کل استاندارد باید برای مردم تبیین شود چون تعامل بین اداره کل استاندارد و دستگاه های اجرایی زمینه ساز تحقق و تبلور هر چه بیشتر و موثر تر استاندارد در جامعه خواهد شد.

وی در پایان از آمادگی شبکه اصفهان به منظور انعکاس خدمات آن اداره کل و تولید برنامه های آگاهی بخش با مشارکت اداره کل استاندارد استان خبر داد.

سایر تصاویر: