دسترسی سریع

همکاریهای مشترک اداره کل استاندارد استان اصفهان و اداره کل امور بانوان استانداری اصفهان در راستای ترویج فرهنگ استاندارد

به گزارش روابط عمومی:

نشست معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد اصفهان  با خانم فضلی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با هدف انجام فعالیتهای مشترک  جهت آشنا سازی بانوان شاغل در ادارات با مباحث مرتبط با ‏ ترویج فرهنگ استاندارد برگزار شد.

در ابتدا مجتبی مستاجران در خصوص وظایف و ساختار ‏سازمانی اداره کل استاندارد و ارتباط مستقیم آن با سلامتی و ایمنی مردم توضیحاتی ارائه کرد.

وی با  اشاره به نقش موثر بانوان در خانواده و تاثیر آنها بر فرهنگ جامعه تصریح کرد: در سال 1400 تصمیم گرفتیم از ظرفیت بالای اداره کل بانوان و خانواده استانداری اصفهان در راستای ترویج فرهنگ استاندارد استفاده نموده و طی برنامه ریزی انجام شده در مرحله اول برنامه هایی را ویژه بانوان شاغل اجرا نماییم.

معاون استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد استان در ادامه تصریح کرد: مهمترین گام در راستای نهادینه شدن موضوع استاندارد در کشور  افزایش آگاهی مردم از حقوق  خود و فعال شدن آنها در زمینه مطالبه کالای باکیفیت از تولید کننده داخلی است.

مستاجران اظهار داشت: به‌کارگیری استاندارد ها برای تولید ‏کننده ، عرضه کننده کالا ونهایتا مصرف کنندگان , دارای فواید بسیاری از قبیل تولید ‏محصول با کیفیت ، افزایش اعتماد به مصرف کالای داخلی ,بهینه شدن فرآیند تولید و خدمات, کاهش هزینه ,افزایش بهره‌وری ونهایتا رشد اقتصاد و افزایش صادرات خواهد ‏شد.‏

‏خانم فضلی نیز ضمن استقبال و اعلام آمادگی برای همکاری با اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: موضوع استاندارد عام المنفعه بوده و ما با تمام ظرفیت آماده همکاری  در فعالیتهای ترویجی مشترک هستیم.

 در پایان مقررشد با هدف آگاهی بخشی بانوان با مباحث استاندارد و استانداردسازی , برگزاری ‏مسابقات فرهنگی درزمینه اجرای برنامه های مشترک  ویژه مشاورین امور بانوان شاغل در ‏دستگاه‌های اجرایی استان تفاهم نامه ای بین اداره کل استاندارد استان اصفهان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان امضا شود