دسترسی سریع

انعقاد تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران و اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی:

رئیس پژوهشگاه استاندارد کشور میهمان استان گنبدهای فیروزه ای بود. در  بازدید یک روزه خانم انصاری  از آزمایشگاه های  اداره کل استاندارد استان اصفهان بازدید بعمل آورد تا از نزدیک با ظرفیتهای آزمایشگاهی استاندارد اصفهان  آشنا شدند.

محمود فرمانی در حاشیه این بازدیدگفت:

در راستای تحقق شعار سال و تسهیل در امر حمایت از تولید ، بدنبال توسعه همکاری با پژوهشگاه استاندارد کشور هستیم  و این افتخاربزرگی است که گروه پژوهشی مرکزکشور، در این اداره کل راه اندازی شده است.

مدیر کل استاندارد اصفهان تصریح کرد: بدنبال شناسایی ظرفیتهای علمی و تخصصی در سطح استان هستیم تا با همکاری آنها بتوانیم ضمن کمک به رونق صنعت داخلی ،سطح کیفیت محصولات را بالاتر ببریم.

در ادامه قاضی عسگر معاون استاندار اصفهان ضمن ابراز خرسندی از تشکیل گروه پژوهشی استاندارد در اصفهان گفت: استانداری اصفهان نیز در راستای حمایت از این حرکت علمی پیگیری های لازم را در خصوص اختصاص دفتر استاندارد در مکان مناسب خواهد نمود.

در پایان این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان برگزارشد  رئیس پژوهشگاه استاندارد ایران و مدیر کل استاندارد استان اصفهان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

گفتنی است گروه پژوهشی منطقه ای اصفهان در نیمه دوم سال 99 در چهار حوزه نساجی، عرقیجات ،فلزات گرانبها و کلینیک استاندارد مشغول به فعالیت شد.