دسترسی سریع

اخبار استان

اولین نمایشگاه سنگهای قیمتی ونیمه قیمتی در اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان :

در جلسه ای که با حضور جناب آقای دکتر غریب پور معاون محترم وزرات صنعت ، معدن و تجارت ،ریاست سازمان ایمیدرو  ،استاندار اصفهان ،مدیرکل استاندارد استان اصفهان ،ئیس اتحادیه تولید کنندگان سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و جمعی از مدیران دستگاههای دولتی در محل سالن اجتماعات استانداری تشکیل گردید وبر حمایت و تسهیل در فرآیند تولید صنعتگران استان تاکید شد .

در این جلسه مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به شعار جهش تولید که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است افزود:این اداره کل تمام همت خود را به کار بسته تا ضمن نظارت برکیفیت ساخت کالا و محصول و رعایت حقوق مصرف کننده از تولیدکنندگان با کیفیت حمایت شود.

وی  اظهار داشت :رونق صنعت و فعالیت کارخانه ها و کارگاههای تولیدی  به معنای  رشد و شکوفایی اقتصاد و بهبود زندگی عموم مردم است  و  دستگاههای خصوصی و دولتی میتوانند با حذف موانع بروکراسی غیر ضرور و همراهی بیشتر، زمینه سازگردش چرخ صنعت  و رشد فعالیت  و اشتغال  بیشتر  در سطح کشور باشند .

ایشان با اشاره به نقش تولید و فرآوری سنگهای قیمتی در صنایع دستی و زیور آلات اظهار داشت: در صورتی که در فرآوری این سنگها استانداردهای مربوطه رعایت شود  موجب توسعه صادرات و به تبع آن  ارز آوری مناسب به کشور خواهد بود.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان در این جلسه پیشنهاد داد تا در راستای جلوگیری ازتقلب واصالت سنجی  در حوزه سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی آزمایشگاهای مرجع در کشور راه اندازی شود که مورد موافقت  قرار گرفت و مقرر شد اولین آزمایشگاه در سطح کشور به زودی راه اندازی شود.